måndag, juli 9

Söndagkväll och ännu en Mansion 100k den här gången köpte jag en plats.
(Vi har två fria inköp efter att fredagens turnering blev inställd)

Det här var den absolut värsta turneringen hittills på Mansion.
Under första timmen spelade jag en enda hand (!).
Den kom med 3 minuter kvar av timmen och det var 55 som jag limpade med UTG och sen la efter en hög flopp.
Helt sjukt vad dåliga kort jag hade tror K9 var den bästa handen efter 55.

Hade alltså blindad ner mig till 1900 efter en timme.
10 min in på andra timmen får jag äntligen en spelbar hand AQ i ruter som jag höjer upp 3xbb till 450. Spelare på BB ställer in och han täcker mig, vad ska jag göra ?
Har 1400 kvar om jag viker men väljer att gambla lite och hoppas på en coinflip.
Det är en coinflip då han har 10 10 , floppen kommer Q men oxå en 10 och turneringen är över.....

Innan turneringen trodde jag knappast att man kunde ha en sån här korttorka men nu vet jag att det går :-)

Får ta en ny chans på tisdagkväll

Inga kommentarer: